We use cookies to ensure you get the best experience on our website.

Feedback

What are your thoughts about Locationscout and what could we do better? Please let us know!

×
Locationscout

or

Sign up for free
×
This photo is copyrighted by the author.
Thank you for respecting the rights and efforts of our photographers. Please use our social media buttons to share this image or contact the author for further information.

Blick vom Markusplatz Italy

Thank you very much for your suggested change. We will check it as soon as possible and update this spot.

Photography tips

Please log in or sign up for free to see the photography tips.
Thank you very much for your suggested change. We will check it as soon as possible and update this spot.

Just a few people

Blue hour/nighttime

06:53 19:15
17:07
45°26'0.3207" N 12°20'26.3678" E

Bookmarks (6)

  • BC Alvarez
  • Ol Ch
  • Arndt Günther
  • David Adam
  • Danny Matthys
  • Dirk Floercks
Please log in or sign up for free to see the exact geo details for this spot on a dynamic map.

Spot comments (9)

Please log in or sign up for free to leave a comment or ask a question.
Winfried Rusch
Winfried Rusch 12.09.2015
Ob man die Tickets für das Boot am Flugplatz bekommt, kann ich leider nicht sagen. Einfach dort nachfragen. Schöne Reise.
Dirk Floercks
Dirk Floercks 11.09.2015
Da bin ich auch bald. Meine Kamera und ich freuen uns schon sehr auf Venedig :-)
Winfried Rusch
Winfried Rusch 11.09.2015
Zum Karneval oder eher? Ich bin Karneval dort.
Dirk Floercks
Dirk Floercks 11.09.2015
Meine Frau und ich fahren in knapp zwei Wochen hin. Also kein Karneval. Ist auch nicht bezahlbar dann :-) Wir bleiben auch nur fünf Tage. Das ist der Anfang unserer Italien-Reise. Danach geht es noch durch die Toskana und über Frankreich an der Cote d'Azur zurück.
Winfried Rusch
Winfried Rusch 11.09.2015
Ich zahle für 5 Tage 460 Euro mit Hotel, Einzelzimmer, Frühstück und Flug ab Düsseldorf. Bin immer von Sonntag bis Freitag vor Karneval in Venedig und halte Masken im Bild fest. War schon zweimal zum Karneval dort und immer ein Erlebnis. Habe auch viele Bilder auf meiner Internetseite (unter "Reiseberichte") mit einigen Tipps. Unbedingt besuchen: Buchladen Libreria Acqua Alta und Cantinone Già Schiavi - leckere Häppchen mit einem Gläschen Wein dazu. Auch Burano lohnt sich immer.
Dirk Floercks
Dirk Floercks 11.09.2015
Super :-) Danke für die Tipps. Sowas kann man immer gebrauchen :-) Wir haben ein Appartement für 560 Euro für 5 Tage auf der Insel Giudecca. Da ist es ein wenig ruhiger als in der Stadt ;-)
Winfried Rusch
Winfried Rusch 11.09.2015
Am Bahnhof von Venedig kaufe ich immer ein Ticket für das Vaporetto - kosten ca. 50 Euro für eine Woche. Dann kann man immer überall hinfahren. Lohnt sich. Habe gerade auch bei FB eine Freundschaftsanfrage gestellt.
Winfried Rusch
Winfried Rusch 11.09.2015
Sehr gerade - es kostet jetzt schon 60 Euro http://www.venicewelcome.com/actv/vaporetto-ted.htm
Dirk Floercks
Dirk Floercks 12.09.2015
Macht ja nix. Ich denke, das werden wir trotzdem nehmen. Bringt mehr, als es immer zahlen zu müssen. Weißt Du, ob man das Ticket auch am Marco Polo bereits bekommt? Da stellen wir unser Auto für die Zeit ab.

Ratings (1)

1
0
0
0
0
Thank you Winfried Rusch for creating this photo spot and Brigitte Sanladerer for improving it with additional photos or content.
×

Where are the most amazing places for photography? Locationscout is a network of passionate photographers and travellers around the world, discovering it together.

Your opinion is important for us!

Do you like the idea / implementation of Locationscout or how could we do better? We would love to hear from you!

Ask a question or give us Feedback

Connect & discover with us